21. veljače 2015.

MIX recenzija!

Hey,girls!

Znam da sam rekla da neću pisati,ali evo jednog posta.
Znam da je već pisana ta recenzija ali bila je kao prvi post tako da sam odlučila ja opet pisati ali svoje mišljnje. A to je recenzija baby lipsa:

Baby Lips-Pink Punch
 
Meni se ovaj proizvod sviđa.
Pakiranje je predivno,a miris WOW *_*
Osjećaj na usnama je vrlo dobar.
Usne su mi mekše,a bile su ispucale.
Ima ga kupiti u DM-u, Kozmu, Lily-ju, Mulleru....

OCJENA:

Pakiranje: 10 :)
Osjećaj na usnama: 9.5 (:
Njega: 10 ;)

Fa NutriSkin dezodorans


 
Ovaj dezodorans sam dobila u poklon paketu sa nesseserom.
Meni se sviđa.Ima lijep miris i dugo stoji.Pakiranje mi nije nešto :/

OCJENA:

Pakiranje: 7
Njega: 8
Miris: 10 (:

Nivea Invisible for Black & White Roll On


 
Ovaj mi je dezodorans jako drag.
Koristim ga uvijek kada imam tjelesni.
Ne suši se baš brzo i to mu je jedina mana.
Treba pričekati minutu dvije, ali je zato miris super!

Ocjena:

Pakiranje: 10 sviđa mi se!
Njega: 8 :/ ne suši se baš brzo.
Miris: 10 :) 

Maskara MNY Rocket volume

Slikovni rezultat za Rocket volume mascara
Ovo je po meni naj maskara, lijepo razdvaja trepavice
i daje im volumen i pritom ne ostavlja grudice
Pakiranje je jako lijepo, ženstveno, ma savršeno!

Ocjena:
Ambalaža: 10
Volumen: 10
Razdvajanje: 9,5

Pusa od naas!
Pinky & Tina 




2 komentara:

  1. Super post! :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post ,ustvari recenzija :D eh sad ,ovaj baby lips nisam probala ali mi se sviđa pakovanje,nego ovaj nivea jesam probala i meni je isto tako odličan predivno miriši ,ali moja ssestra uvijek kupuje one što pršću ako tako mogu reći... ovakvu maskaru mi je sestra imala i moram pohvaliti je odlična je :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*