1. ožujka 2015.

#5-DIY-Maskica za mob

Hellou girls!

Ja sam odlučila malo vam pokazati kako da uredite svoje maskice 
pa da počnemo!

1.PRIMJER
 
1.Korak
Isprintajte medu kao sa slike izalijepite ga za maskicu moba ili mob!

2.Korak
Zalijepite isto kao u prvom primjeru.
I dodajte crne nitne i napravite kao na slici.

3.Korak
Istim tim nitnama uradite i ostali dio maskice.
Možete dodati još nešto poput mašnice ili nečega drugog.

2.PRIMJER:

1.Korak
Nađite cvijeće i stavite ga na maskicu.

2.Korak
Premažite maskicu sa ljepilom da se ne odlijepi!

I taaadaaaaaa!

3.Primjer

ovo svi znaju!
Samo zalijepite nitne na maskicu u željenom obliku i eto ga!

I sada neko iznenađenje!

Kliknite pročitaj više da bi saznali!
Postavite mi pitanja za Q&A da se upoznamo!

I da posjetite moj blog klikom --> OVDJE <--

Pa to je to!

XOXO 
Tina

1 komentar:

  1. odličan post,iako morala bih prvo kupiti masku da bih mogla ovo napraviti haah ali stvarno mi se sviđaju ove ideje,mogla bih to isprobati ,stvarno.. i da posjetiću tvoj blog :D
    no problemos :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*