1. travnja 2015.

1.APRIL - PODVALE KOJE MORATE PROBATI

Hellou girls,
Kako ste mi!
Ja sam ok!
Pa prijeđimo na post.

#1 - Ako ste 2 ista razreda (a i b) ili moze sa nekim drugim razzom

Pa ovako to ide..
Vi i drugi razz se zamijenite i kada uđu nastavnici viknite:
1. APRIL!!!
Oni će biti zbunjeni, to smo mi uradili..
Hahahah

#2 - Jastučić

Ovo možete također nastavnici.
Nabavite neki jastučić koji zvući kao da ste ispustili tihomira. 
Stavite ga ispod "jastuka" na stolici da nebi primjetili. I kada sjedne...
Bamm.

#3 - Bube na lampi

Pa ovako...
Od papira izrežite oblik bube ili lupite gotovi.
Stavite ga na lampu i upalite svjetlo, i ko je ušao uplašit će se..

#4 - "Karamelizirane jabuke"

Ovako... 
Uzmite luk i ogulite ga i stavite na štapiće.
Umočite ga u karamelu i stavite na tanjir i neko kada pođe da jede "karamelizirane jabuke" iznenadit će se u okusu.

#5 - "Pokvareni" miš

Pa trebaze samo na otvor u koji dolazi laser staviti papir preko toga i eto ga.

#6 - Pokvareni sapun

Premažite sapun (ne tekući) sa bezbojnim lakom i stavite na lavabo.

#7 - Tuširanje sa mirisom juhe

Ovako trebate da uradite...

U otvor kroz koji izlazi voda stavite kocku za juhu. I sada ko se želi tuširati.

I sada jedna novost...

Ja moram nositi naočale (ćale XD)
Slaba mi dioptrija na daljinu, bio mi sistematski pa moram i na vježbe za leđa "zgurena" sam kako babe kažu.

Pa to je to!
XOXO
Vaša Tinchy! (Tina)

Nema komentara:

Objavi komentar

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*