18. veljače 2015.

Natjecanje!


Caoo my girl!
Kako ste danas? Jeste dobili koju ocjenu?
Hm... Pa kao što vidite odlučila sam napraviti jedno natjecanje jer mislim da će vas više sudjelovati, znači radi se o jednom po meni odličnom natjecanju! 


Zadatak:
- Na stranici Polyvore (Klik za dolazak na stranicu) napravite kombinaciju na temu IZLAZAK!
- Upute za korištenje polyvora: 
1. Dođete na stranicu
2. Kliknete gore na sredini negdje piše Stvorite!


3. I kliknite kad vam se otvori one kocke kliknite u ljevoj strani gdje piše Novo!
4. Složite svoju kombinaciju
Eto vrlo lagano, a onda kad složite slikajte sa tipkom SysRqPrtSc a prije tog otvorite paint i ona zaljepite sliku i tu sliku pošaljete meni na mail: Reallife9182@gmail.com
Proglašenje pobjednica će biti 23.2.2015.g.


Još nešto važno! Ukoliko dodajete neke ukrase, makeup i tako to to am može podići bodove ali ako dobro ne skombinirate može vam smanjit! Svi možete imati 4 boda a ukoliko dodate koji dodatak lijepo iskombiniran sa ostalim predmetima možete dobiti dodatne bodove!
Eto to je to, znači šaljite do 23.2. a popodne će biti proglašenje!
NAGRADE:
1. mjesto: 3 posta po želji, dvije reklame, medijski partneri
2. mjesto: 2 posta po želji, 1 reklama!


3. mjesto: 2 post po želji!

Evo nadam se da vam se sviđa, i da će se bar netko uključiti, bila bi jako sretna! <3
Pinky Girl


Broj komentara: 8:

  1. Rado bih se takmičila ali sam grozna u tome jer nikad ne znam šta da kombinujem jer se zaljubim u sve.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si sve to osmislila ali ipak,ja mislim da ne bi trebalo sada da imas natjecanje.Imas 13 citalca.Bolje ti jekada budes imala oko 25-30
    Ovo je moj savjet ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ODLIČNA IDEJA, MISLIM DA ĆU UČESTVOVATI ..NARAVNO AKO PROVALIM KAKO SE TAJ POLIVORE KAKO VEĆ KORISTI HAHAHA XD :d
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lako je! Napisala sam! Dođeš na polyvore i klikneš gore Stvori i to je to :D

      Izbriši
  4. Odradila sam sve i poslala ti na mejl! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool :D
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da cu probati:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*