21. veljače 2015.

#2 - Savjeti - Kako Napraviti Glamurozne uvojke

Hellou my dear frends!

Danas ću vam pokazati in frizure pa krenimo!


Ovakvu frizuru danas pravimo!

 
Za ovu frizuru trebaju vam pegla za kosu, četka, ukosnice i lak za kosu. Dakako, duga kosa nije na odmet, ali ova frizura može funkcionirati i na nešto dužem bobu.
 
 
Kosu najprije dobro počešljajte. Raspetljajte sve čvoriće kako bi pegla lakše prolazila, ali i manje oštetila vašu kosu. Povucite razdjeljak na stranu. Razdjeljak možete povući duboko koliko želite.
 
  
Krenite kovrčati kosu s peglom. Pazite da ne uzimate predebele pramenove kose te da uvojke kreirate u jednom ravnomjernom potezu.
 
 
 
Kada ste nakovrčali kosu, prebacite je s na rame s one strane gdje je ima više. Stranu s manje kose učvrstite ukosnicama.
 
  
Cijelu frizuru učvrstite lakom.

 
I to je to!
Ovakva bi vam trebala biti frizura!

XOXO
Tina

2 komentara:

  1. Prelepo ispadne, odlični saveti. Super post ♥ :)

    march-baby-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. uuh,kad bi meni ovo uspjelo,oduvijek sam željela imati ovakvu kosu pomalo frćkavu ,ali eto mi uvijek tražimo suprotno od onog što dobijemo ,i sad.. pokušavala sam na više načina napraviti si te lokne ali mi uvijek splahne tako da morala bih ovaj probati pa da ti javim :D
    inače post mi je odličan , jako informativan i naravno opet genijalan :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*