22. veljače 2015.

Kako download-ati film na računalo + Filmska večer

Hellouuu!
Kako ste? Jeste dobro provele vikend? Ja jesam sigurno! U subotu sam bila na jednom koncertu a u petak navečer sam išla u kino gledat jedan odličan film, maa vikend mi je fantasično prošao. A ajmo mi rađe na danasnju temu. Znači današnja tema je kako skinuti neki film na vaše računalo, neki to znaju a za one koji ne znaju je ovaj post.
Prvo što treba napraviti je lako i mislim da to svi znaju!


1. U google tražilicu napišite naziv filma



2.  Stisnete tamo gdje piše download free



3. Pričekate i stavite titlove!





Evoo to je to od skidanja, ali da nebi rekli da je post kratak ide još savjeta za filmsku večer za frendicom. To je meni full dobro, imala sam par puta i bilo nam je savršeno.

1. Pripremite sobu, tj. uredite ju da ne bude neuredna



2. Kada ti dođe frendica odlučite filmove koje ćete gledat!



3. Napravite kokice, kupite si neki sok i čips i ako oćete čokoladu.
Slikovni rezultat za Kokice i coca cola


4. Udobno se smjestite i započnite gledati film, po mogućnosti na nekom tihom mjestu gdje vas nitko neće ometati! 
Slikovni rezultat za gledanje filma



5. Nakon odgledanog filma, gledajte drugi ali napravite pauzu sa npr. tračom uz facebook i topli kakao, biti će vam ugodno i vrlo lijepo!

Eto to je to od ovog filmskog posta, znam da je kratak, no danas stvarno nemam inspiraciju! :(

U komentare postavljajte pitanja za 10 dana je Q&A!! :)



Kiss and hugs!! :* 
Pinky 



2 komentara:

  1. Obično gledam filmove po sajtovima i ne preuzimam ih na kompjuter ali od sad ću ih i preuzimati jer kažu da ne koči tako film a drugarici i meni je to vrlo važno.Odličan post.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bolje ih je preuzeti jer nekad ako nema interneta možeš gledati bez problema! :) Hoću i ti u moj! <3

      Izbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*