15. veljače 2015.

#1 - Problems - Kako Napraviti Svoj Profil Na Računalu

Bok Curke!

Kako ste mi danas!
Ja sam odlučila napisati ovaj post,jer većina vas ima brata ili sestru pa se njima ne sviđa
kako vi napravite i onda sve promjene.
Pa evo ja ću vam ovdje na slikama sve pokazati!

1.Korak
(kliknite na sliku da uvećate)

Pa trebate samo da kliknete sliku kao sto je oznaceno na ovoj slici.

2.Korak
(kliknite na sliku da uvećate)

Trebate da kliknete na dugme "Upravljanje durgim računom".

3.Korak
(kliknite na sliku da uvećate)

Kada ste uradili 2.korak dođe vam ovako i trebate da stisnete dugme "Stvaranje novog računa"

4.Korak

Napišite ime kako bi se zvao vaš račun i stisnite kao ja Adminstrator i kada ste
završili stisnite "Stvori račun".

Onda kada isključite i ponovno uključite računalo izaći će vam 2 računa i vi stisnite vaš!
I sada možete uređivati kako hoćete!

to je to od mene!

BYE,BYE

TINA (potpis mi je na drugom profilu, hahaha) 

1 komentar:

  1. ooodličan post ,iako već sam ovo znala,ali nemam problema s braćom i sestrom oko ovih stvari :d haha xd <3
    jedva čekam novi post :3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*