17. veljače 2015.

Rainbow TAG

Vidjela sam na jednom postu odličnu temu a to je rainbow tag, dosta popularan tag, pa sam htijela i ja pisat.
Samo šta nisam mogla slikat sa svojim mobitelom jer kamera nešto nije u redu, nadam se da se ne ljutite, ali ipak ću se potrudit napisati da bude lijepo, nadam se da će uspjet! Pa idemo...

CRVENA
Za crvenu boju odabrala sam ovaj lak za nokte, stvarno mi se sviđa! Kupila sam ga prije nekih dva tjedna.
Slikovni rezultat za Maybelline NY lak crveni
Uskoro ću pisati recenziju. 

NARANČASTA
Za narančastu boju sam odabrala ovaj MAC ruž, baš mi se sviđa rado bi ga kupila.
Slikovni rezultat za mac narančasti ruž

ŽUTA
Za ovu boja odabrala sam svoj omiljeni proizvod a to je MNY maskara
Slikovni rezultat za maybelline maskara
Odlična maskara, stavrno nemam loše promjedbe.

PLAVA
Za plavu boju odabrala sam Nivein šampon za popravak kose.
Dugo ga koristim i odličan je!
Slikovni rezultat za nivea šampon za masnu kosu

LJUBIČASTA
Odabrala sam odličan tuš gel FA, miris je jako lijep i jedan od bolji tuš gelova,
Slikovni rezultat za Gel za tuširanje FA

Eto to je to od mog rainbow posta, nadam se da vam se svidjelo, trudila sam se.
I da tko želi reklamu bloga nek stavi link bloga u komentar!
Uskoro je i natjecanje, 23.2. jer je tada 4 mjeseca od kada imam blog. 
XoXo
Pinky Girl

Broj komentara: 12:

  1. odličan post <3 ja volim šareno a ovaj post je šaren,nažalost ni jedan od ovih proizvoda nisam probala,ali ipak sviđa mi se :D haha xd nekako čine ljude sretnim.. hahha xd ja tačno ne znam o čemu pričam. ii da mislim da je sasvim uredu ako nisi stavila svoje slike koje si ti slikalla,što bismo se ljutili. <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe Ti imaš baš super komentare <3 Hvala! Reklama ide sutra!

      Izbriši
  2. Divan postic.:*Svidja mi se lak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure, na komentarima! <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post..

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno! Do sada nisam viđala ovaj lak ali mi izgleda veooooma lepo. Volela bi da ga probam. A MAC ruž sam već probala i lepa je boja.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš ---→ justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je post, a i blog, samo nastavi tako :)
    Jako bi mi bilo drago da uđeš na moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i pogledaš malo te stisneš follow ako ti se sviđa :) Unaprijed hvala <3

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*