11. veljače 2015.

Valentine day, gift...

print & pattern

Hei!
Vidite po naslovu da nam se bliži taj famozni dan zaljubljeni!
Mnogi još neznaju što bi napravili ili kupili svojoj curi ili svom dečku, ili prijateljici, pa baš zato pišem ovaj post da pomognem nekima bar malo.

1. DIY gifts
heart with cork


Malo dugačka slika ali je svejdeno precool, samo ima malo više posla s ovim :)

-I Love You More Than... | 40 Unconventional DIY Valentine's Day Cards

Slatko, skroz! Lako za napraviti a lako je, sve u svemu je naj! :)

Can't believe it's 7 years in a couple of weeks! These years have flown by since we met, became great friends, fell in love, got married, had babies and created this wonderful life. It's not perfect by any means. We've had so many ups and downs. But, we are happy and at the end of the day we love and respect each other. <3 #feelingloved

Uz malo truda ispadne super,to može biti poklon i prijateljici i dečku ili curi.
To je to od Diy-a sad idem staviti par ljubavnih citata.




1. Kad bi nebo bilo papir, a zvjezdice pisati znale, moju ljubav prema Tebi, opisati ne bi znale!

2. Voljeti je lijepo, voljeti je lako, ali voljeti kao ja ne može svatko! Koliko te volim to se teško piše, jer svaki trenutak ja te volim više!

3. Cuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak zivota, a voli me tek toliko da znam da postojim!

4.Doci cu ti nocas u san, na obraz cu ti stavit dlan, njezno cu te milovati po licu, necu pustiti suzu izdajicu, poljubit cu te u snene oci i tiho nestati u noci

5. Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.


Evo i sa citatima smo gotovi, ima ih još ali izdvojila sam najljepše po meni!
Sljedeći post je o vježbama, tj. FITNESS, VJEŽBE, PREHRANA...
Sada idem, pozdrav čitatelji!! <3

Pinky Girl

1 komentar:

  1. Sviđa mi se post!
    Mada je mogao biti malo duži . :3
    Nema veze,svakako,sviđa mi se post kao i tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši

*Za sva pitanja obratite se na naš email ili ask!*